Wyzwania związane z pakowaniem foliowym – spojrzenie na branżę z perspektywy marketingowej
Co to jest opakowanie foliowe?
Opakowanie foliowe to sposób na pakowanie żywności i innych produktów, dzięki czemu żywność lub produkt dłużej zachowuje świeżość. Zamiast papieru stosuje się folię jako warstwę ochronną, która zapobiega zanieczyszczeniu żywności przez powietrze lub wilgoć.
Opakowania foliowe można spotkać w wielu różnych kształtach i rozmiarach, ale wszystkie mają jedną wspólną cechę – są wykonane z aluminium lub stali z ochronną warstwą papieru lub tworzywa sztucznego.
Co wpływa na wzrost rynku opakowań foliowych?
Oczekuje się, że światowy przemysł opakowań foliowych osiągnie 1,4 miliarda dolarów do 2024 roku. Producenci opakowań foliowych nie zatrzymują się na tym i ciągle starają się opracować nowe rozwiązania.
W ciągu ostatnich kilku lat rynek opakowań foliowych znacznie się rozwinął ze względu na rosnące zapotrzebowanie na opakowania do żywności w branży spożywczej i napojów. Rynek rozwija się również ze względu na rosnącą świadomość zdrowotną i zmieniające się preferencje konsumentów w kierunku produktów wygodnych i ekologicznych.
Jak zacząć oferować swój produkt w foliach i zrozumieć ich zalety?
Zalety oferowania produktu w foliach są liczne. Można je wykorzystać do zaprezentowania Twojego produktu na różne sposoby, można je dostosować, a także sprzedać z rabatem.
To idealny moment, aby zacząć oferować swoje produkty w foliach. Jeśli nie jesteś jeszcze gotowy na ich oferowanie, możesz rozważyć rozpoczęcie od jednego lub dwóch produktów, które mogą wykorzystywać nadruk na folii do ich pakowania.